FAQ Leverans

Vid ordinarie leverans, kommer ditt paket vanligtvis levereras inom 3-5 arbetsdagar. Du kan kontrollera den exakta statusen för din beställning under avsnittet "Beställningar" på ditt kundkonto. Så snart din beställning är klar för leverans, kommer vi att skicka en leveransbekräftelse via e-post.
Du kan kontrollera den exakta statusen för din beställning under avsnittet "Beställningar" på ditt kundkonto. Om du placerat din beställning som gäst, är denna tjänst tyvärr inte tillgänglig. I båda fallen får du ett e-postbekräftelse från oss när din beställning skickas.
I det här fallet har din beställning troligtvis skickas som ett brev och det är därför spårning inte är möjlig. Om beställningen inte nått dig efter 14 dagar, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Tyvärr är det bara möjligt att ändra leverans- eller faktureringsadress för beställningar där förskottsbetalning valts som betalningsmetod.Vår snabba och automatiserade packnings- och leveransprocess, innebär att din beställning omedelbart skickas för bearbetning / packning när beställningen gjorts. Av denna anledning är det inte möjligt att genomföra en adressändring. Vi ber, på förhand, om ursäkt för eventuella problem detta innebär.
Ja, det kan du få. Du har möjlighet att ange en annan adress när du lägger din beställning. Observera att detta inte är möjligt när du är inloggad på ditt kundkonto.

En fraktavgift på 59:- tillkommer, detta oavsett hur stort eller tungt ditt paketet är.

Om du har valt att du önskar betala via postförskott så tillkommer PostNords så kallade postförskottsavgift som i dagsläget ligger på 59:-.  

Om du är medlem i vår Backstage Club tillkommer ingen fraktavgift. Endast eventuell postförskottsavgift tillkommer.

PostNord.