FAQ Beställning

Ja, vi tar endast emot beställningar via vår hemsida eller app. Om du har problem att beställa går det självklart bra att kontakta vår kundtjänst för att få hjälp!

Du kan kontrollera status för din beställning i ditt kundkonto i avsnittet "Beställningar". Om du placerat din beställning som gäst, är denna tjänst tyvärr inte tillgänglig. I båda fallen får du en e-postbekräftelse från oss när din beställning skickas.
Av tekniska skäl är det endast möjligt att annullera en beställning där du valt förskottsbetalning som betalningsalternativ. Alternativt har du möjlighet att inte acceptera, och därmed låta försändelse, gå i retur till oss. Du kan, om du hämtat ut din försändelse, returnera den till oss inom 30 dagar. Om du är medlem i vår Backstage Club, har du 100 dagar på dig att returnera en beställning.

Vår snabba och automatiserade packnings- och leveransprocess, innebär att din beställning omedelbart skickas för bearbetning / packning när beställningen gjorts. Och då är det inte längre möjligt att göra några ändringar. Vi ber, på förhand, om ursäkt för eventuella problem detta innebär.